“Buang Masa Dan Duit!”- Shila Amzah Bvka Mvlut Soal Isv S4man Antara Selebriti. Memang Padu!

Sudah menjadi normal dalam industri hiburan untuk selebriti saman menyaman di antara mereka. Melihatkan isu s4man ini semakin hangat diperkatakan, ini pesanan Shila Amzah;

Hanya Bu4ng Masa Dan Duit

Menurut Shila sebagai seorang selebriti, dia menganggap isu s4man tidak patut timbul dan berlaku dalam kalangan penggiat seni. Ujarnya, selebriti ini akan bekerjasama dan terlib4t antara satu sama lain dalam industri.

“Sha cuma nak kongsi, Sha tak rasa wajar untuk saman meny4man sesama artis ini. Sebab di penghujung hari pusing-pusing situ juga. Sejujurnya ia adalah membuang masa dan duit. Percayalah”, luahnya.

“Sekarang Bukan Masa Yang Sesuai”- Shila

Tambah penyanyi ini, kesan daripada isu saman ini tidak akan mendatangkan kebaikan pada mereka. M4lah ianya hanya akan membvrukkan lagi hubungan antara selebriti.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shila Amzah (@shahilaamzah)

Isu s4man ini tidak patut timbul ketika negara mengalami p4ndemik. Akuinya, setiap individu sedang bertahan untuk meneruskan kehidupan masing-masing. Dia juga menegaskan sekiranya ada yang tidak mahu berkawan, lebih baik hentikan hubungan tersebut daripada melarat dan terus saman.

“Kalau taknak berbaik dah taky4h la kawan, ni bukan zaman sekolah nak berg4duh-g4duh bagai. Sekarang ni memang bukan masa yang sesuai untuk benda macam ni.

Kalau nak kena bayar s4man, baik guna duit untuk makan”, kongsi Shila.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber:https://murai.my/ via dnq

Be the first to comment

Leave a Reply