Hati Ibu Syamsul Yusof H4ncur Disebabkan Benda Ini “Tergamak hati manusia lihat keluarga ini ditinggalkan”

KEMELVT rumah tangga pelakon Puteri Sarah Liyana dan pengarah tersohor Syamsul Yusof nampaknya masih belum menemui pengakhiran apabila ia terus hebat diperkatakan.

Terbaharu, ibu Syamsul iaitu Datin Fatimah Ismail sekali lagi meluahkan rasa kes4l apabila memikirkan bagaimana seorang manusia tergamak mengh4ncurkan kebahagian menantu dan dua cucunya.

“Tergam4k hati manusia melihat keluarga ini ditinggalkan, h4ncurnya hati.

sarah2 - 1

Foto perkahwinan Sarah dan Syamsul.

“Ya Allah, Engkau berilah kebahagian untuk isteri dan anak-anak ini. Amin,” katanya.

Fatimah berkongsi perkara itu meneerusi Instagram selain memuat naik foto memperlihatkan Puteri Sarah dan anak-anaknya sedang bercuti di Tokyo, Jepun.

Dalam pada itu, Fatimah turut menitip doa buat Puteri Sarah dan cucu-cucunya agar mereka terus diberikan kekuatan dan kebahagiaan.

“Ya Allah, berikan kekuatan kepada seorang isteri dan anak-anak yang ditinggalkan ini, semoga mereka menemui kebahagiaan yang abadi,” ujarnya.

Terdahulu, Puteri Sarah menerusi hantaran di Instagram pada Isnin memberitahu meskipun kemelut rumah tangganya masih belum ada jalan keluar namun bersyukur kerana dapat melunaskan hajat membawa anak-anaknya ke Disneyland Jepun.

sarah1 - 1

Kenyataan Fatimah yang dimuat naik di instastory.

Puteri Sarah mendedahkan menerima pelbagai mesej peribadi daripada pengikutnya mendakwa Syamsul sudah berkahwin dengan Ira Kazar.

Bagaimanapun, Syamsul tampil menyangkal perkara itu dan menyifatkan ia sebagai fitn4h selain mahu mengambil tindakan sam4n terhadap Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) berjumlah RM10 juta atas dakwaan membocorkan maklumat.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

SUMBER:xtrahttps://bartasangbad.site/

Be the first to comment

Leave a Reply